dinsdag 3 januari 2012

Gedumpt in droogstaand kanaal.

Paquito, ongeveer 2 jaar oud, in een droog kanaal gegooid (canal de la Sagra) nadat hij tijdens de jacht zijn poot heeft gebroken. Afgedankt in een letterlijk doodlopende weg, geen eten, geen drinken, en een steile wal van 3 meter hoog. Inmiddels in de kliniek voor een operatie aan zijn poot en aan het herstellen van zijn slechte conditie, uitgedroogd en ondervoed.

In minder dan een maand zijn 15 galgos in precaire toestand door Baasgalgo gered, opgenomen en geholpen. Botbreuken, operaties, diƫten agv ondervoeding en uitdroging, hoge DA kosten, het gaat maar door.

U kunt Paquito steunen door een bijdrage te storten op onderstaande rekening ovv Paquito.
Asociacion Baasgalgo
IBAN: ES2200491220402710131572
BIC: BSCHESMM


Wat heb ik misdaan? Ik heb mijn baas gediend!
Waarom dit? En waar nu heen?

Zachte handen tillen me op, ik krijg een aai en
lig op een kleedje....
Ben ik in de hondenhemel?
 

Breuk bij de kop van het dijbeen....
...en ernstig ondervoed.

1 opmerking:

  1. Gelukkig ben je gevonden en gered mooie hond.
    Laat je maar lekker verwennen en kom lekker op krachten

    BeantwoordenVerwijderen