vrijdag 18 november 2011

Hulpgoederen transport november aangekomen in Spanje

Klik hier voor het verslag van het laden van het transport op 5 november in Almere.
Inmiddels zijn de reizigers Leti, Jorge en Fernando al weer veilig aangekomen en profiteren de honden van de hulpgoederen.
Ook hebben de galgo's een waterdichte jas aangekregen, van het sponsorjasproject van Ronda's Shop. 200 jassen zijn meegegaan met dit transport, en zullen verdeeld worden over zo veel mogelijk verschillende shelters. Het regent al weken in Spanje.


laden in Almere
Op weg, goede reis!

lossen bij de shelter Villa galgos
Jorge en Rosa pakken de bus uit.

Zakken met jassen
Abrigos Medium, natuurlijk ook Large en Small mee.

De opslagruimte kon wel weer wat vuilling gebruiken.

En de galgo's krijgen een lekkere jas!

Wat is dat nou?

Mag ik er ook één?















Ja hoor, jij ook!
  

3 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhhhhhhhhhh, leuk om te zien dat de jasjes op de plaats van bestemming zijn !!!
    Nu hoeven de hondjes het niet koud te hebben :o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Beetje het gevoel dat die jasjes die we op de foto zien degene zijn die ik gesponsoord heb! Voelt goed :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de lieve diertjes zien er geweldig uit in de jasjes, ik hoop zo dat ze nog een beetje kwaliteit van leven krijgen. Ik doe mijn dingetje en hoop dat heel veel mensen dat ook doen...

    BeantwoordenVerwijderen